duminică, 28 noiembrie 2010

Adrian CHIFU Cotidian TVM Neamt(partea 1)

3 comentarii:

Octavian B. spunea...

Bravo D-le Chifu! O sa intrati in istoria orasului,la cate faceti pentru noi si pentru ce-i din verbania. Placut este faptul ca nu faceti promisiuni...ci incercati sa realizati si dupa sa vorbiti! Asta face diferenta dintre Dv si absotut toti ceilalti asa zisi politicieni din neamt respectin romania Felicitarile mele! Octavian B.

Anonim spunea...

Daca o sa reusiti unul din proiectele astea mari,pt piatra neamt,chiar ca o sa intrati in istorie,asa cum spune Octavian. Va intrebat daca o sa candidati la piatra...va rog sa ne spuneti daca o ve-ti face? Ati fi un candidat cu adevarat spectaculos si care merita fara indoiala votul meu. Asi fi bucuros sa merg la urna de vot si sa dau un vot cu toata inima. Felicitari!!!

adrian chifu spunea...

va multumesc pentru comentarii.
stiu doar ca, un politician oricand poate mai mult si niciodata nu-i deajuns.
despre candidatura mea, este prea devreme acum , vom vedea ce va mai fi....
succes tuturor!!!!!

M-am vaccinat : Pfizer - Prima doza

  Astăzi   m-am vaccinat : Prima doză  #Pfizer  urmând ca peste aproximativ două săptămâni să primesc și cea de-a doua doză. Recomand tuturo...