duminică, 16 august 2009

Geoana se intoarce: 25.000 de euro pentru romanii care revin in tara

Geoana se intoarce : 25.000 de euro pentru romanii care revin in tara

Presedintele PSD a reamintit ieri ca romanii care se intorc acasa din strainatate si se stabilesc in mediul rural pot primi 25.000 de euro pentru lansarea unei afaceri in agricultura.

"In acest context, se stie de la Ministerul Agriculturii ca pentru masura 121, o familie din mediul rural, care investeste in agricultura, poate primi 25.000 de euro. De asemenea, mai beneficiaza de 60% reducere pentru utilaje. Este o masura pe care Uniunea Europeana si Romania au accesat-o in acest sens", a spus Geoana, dupa ce a fost intrebat cum va da cei 20.000 de euro romanilor care se intorc acasa, asa cum a promis in timpul campaniei electorale de anul trecut. [VEZI STIREA : Un nemtean intors din strainatate ii cere lui Mircea Geoana cei 25.000 de euro promisi in campanie - http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/Social/117884/Un-nemtean-intors-din-strainatate-ii-cere-lui-Mircea-Geoana-cei-25-000-de-euro-promisi-in-campanie.html]



SURSA:

http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/Politica/137960/Geoana-se-intoarce-25-000-de-euro-pentru-romanii-care-revin-in-tara.html

9 comentarii:

Anonim spunea...

Se-ntoarce pe dracu sa-l ia!!! Numai prostii ii iese din gura lui Geoana asta,dar stii ce ma supara,ca scoate prostii pentru prosti si ne trezim cu el presedinte...bleah!!! D-le Chifu,eu sper in tine ca vei deschide ochii cetatenilor.

Anonim spunea...

PROSTANACUL NE IA IN RAS IAR, CHIAR ARE TUPEU MURDAR. SI MAI VREA SA CANDIDEZE LA PRESEDINTIE!
NU MAI ARE CREDIBILITATE GEOANA....

Anonim spunea...

Daca si acum mai inghite poporul prostia cu 25000,trebuie sa emigram toti in alte tari sau,ne mai ramane o varianta...REVOLUTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GABY spunea...

O DA LA INTORS ACUM GEOANA ASTA "PROSTANAC", ASA OM MAI VREA PRESEDINTE , EMIGREZ SI EU , GATA M-AM SATURAT.
SA MERAGA GEOANA LA TARA SA DEA CU SAPA , NU SA TRIMITA PE ALTII.

CATALIN spunea...

GEOANA , AI SA AJUNGI PRESEDINTE CAND VA ZBURA PORCUL, DU-TE LA BOSTANII TAI SAU LA "PLIVIT".
NICI NU MAI MERG LA VOT , AM UN GUST AMAR. DOAR "AMARATUL " DE CHIFU INCEARCA SA FACA CEVA , DAR DEGEABA CRED. E UN COMPLIMENT ...
DOAR IN STRADA MAI IES CU COASA SA-I BERBERIM PE TOTI.

Daniel spunea...

Mircea G. cred ca e putin tampit,daca si acum zice ca da bani...vrea voturile celor plecati in strainate ca sa castige presedentia,dar uita un lucru,ca pentru asta trebuie sa te tii de promisiune si nu a facut-o prima data...deci???? Votati-l si-o sa avem de suferit! Si acum,daca tot sunt pe blogul lui Chifu,sa-i aduc un compliment. Bravo D-le Chifu,esti tanar,esti ambitios si meriti sa ne reprezinti.

Anonim spunea...

Chiar toti prostii trebuie sa ne conduca? Noi cu ce am gresit ca ne-am nascut in romania? Toti din toti care am postat aici si care ne dam cu parerea,doar proprietarul blogului a indraznit sa-i dea una dupa cap lui Geoana...Chifu!

ANDREI spunea...

ARE DREPTATE ANONIMUL , CRED CA AR TREBUI SA NE UNIM CU TOTII SI IMPREUNA CU DL. CHIFU SA FACEM UN PROTEST IN FATA SEDIULUI PSD BUCURESTI SI LA SENAT.
CE CREDIBILITATE MAI ARE SENATUL ROMANIEI DACA E CONDUS DE UN OM CA GEOANA?

Anonim spunea...

am printre cunostinte si rude bagati in psd si un presedinte de partid dintr-o comuna din galati si atunci cand a fost intrebat daca va da Geoana cei 25000 de euro a spus si sustinut foarte tare ca nu am auzit ,inteles bine ca nu a zis ca va da banii la toti ci numai la cei care vor sa deschida o afacere,stupefiata cand am ajuns acasa deschid internetul si pe toate paginile il vad pe Geoana cum spune ca da fiecariu roman intors din strainatate 25000 de euro ptr. INSTALARE ACASA si SUBVENTIONEAZA 60% DIN IMPRUMUTUL DE LA O BANCA ptr. deschiderea unei afaceri.Cand ne-am intalnit iara am adus in discutie iar subiectul cu Geoana si banii si psd-istii tot pea lor ca a zis ca daca isi deshid o afacere.Si mi-am dat seama ca defapt ei toti au fost pusi in tema la sedintele de partid sa spuna daca sunt intrebatica nu am inteles si auzit bine.Si la alegerile ptr presedinte la o intalnire pe teritoriul meu unde nu mai era asa batos spune"EU AM SPUS LA OAMENII DIN PARTID SI PESTE TOT PE UNDE AM FOST ,TOT CEIA CE NE-AU ZIS LA PARTID DESPRE BASESCU ,MI-AM FACUT DATORIA ACUM CE-O FI O FI".Deci ei sunt indrumati ceia ce sa spuna chiar daca nu este adevarat .....ASTA DA DEMOCRATIE.

M-am vaccinat : Pfizer - Prima doza

  Astăzi   m-am vaccinat : Prima doză  #Pfizer  urmând ca peste aproximativ două săptămâni să primesc și cea de-a doua doză. Recomand tuturo...