vineri, 27 ianuarie 2017

PNL Diaspora se destramă! Liberalii din Italia au rămas fără președinte

Adrian Chifu, președintele PNL Italia ne anunță că: ”În urma discuțiilor avute cu colegii din partid am decis să-mi depun mandatul de președinte al #PNLItalia . Motivația mea este simplă: după rezultatele parlamentare îmi doream o analiză serioasă în partidul nostru a rezultatelor “dezastruoase” . Acest lucru nu s-a întâmplat din păcate și de aceea am decis să fac eu primul pas. Era corect din punctul meu de vedere ca toată conducerea PNL Diaspora să demisioneze imediat după alegeri și în cel mai scurt timp să se aleagă statutar o nouă conducere. Mulțumesc colegilor din partid pentru colaborare. Este momentul ca PNL să se reformeze cât mai repede, altfel va fi prea târziu. Mă așteptam sincer ca cei vinovați de rezultatele alegerilor parlamentare să-și depună imediat “demisia de onoare“. Nemulțumit fiind de faptul că, până în acest moment, liberalii nu au făcut o analiză serioasă a rezultatelor proaste de la alegerile parlamentare și că nimeni nu a răspuns pentru asta, ”Deciziile luate la nivel central nu-mi aparțin și nu vreau să răspund pentru greșelile altora”, a concluzionat Chifu. Sursa - http://www.jurnalulromanesc.at/pnl-diaspora-se-destrama-liberalii-din-italia-au-ramas-fara-presedinte/

Niciun comentariu:

M-am vaccinat : Pfizer - Prima doza

  Astăzi   m-am vaccinat : Prima doză  #Pfizer  urmând ca peste aproximativ două săptămâni să primesc și cea de-a doua doză. Recomand tuturo...