sâmbătă, 27 octombrie 2007

Liderul PIN s-a europenizat

Liderul PIN s-a europenizat

• Adrian Chifu s-a întors de la Strasbourg si Bruxelles cu o invitatie în Italia • duminica a dat concurs ca sa vada daca poate reprezenta partidul lui Cozmin Gusa la Parlamentul European • rezultatele se anunta la sfîrsitul saptamînii •

Liderul filialei Neamt a Partidului Initiativa Nationala a plimbat „ursul“ lui Cozmin Gusa prin Europa si s-a întors mai priceput în d-ale Uniunii Europene. Adrian Chifu a prestat trei zile de tur pe batrînul continent, pe la principalele institutii europene. „A fost o reusita, pentru ca am vazut la fata locului principalele institutii europene si modul cum functioneaza acestea. Desi programul a fost deosebit de încarcat, am reusit sa am multe întîlniri si discutii cu numerosi europarlamentari, în ciuda faptului ca mare parte din ei erau în vacanta. Am raspuns invitatiei europarlamentarului italian Antonio Tajani de a efectua o vizita în Italia în luna septembrie. Tema discutiilor pe care le-am avut în acest tur a fost atît România, cît si planul european. Am putut astfel sa îmi fac o parere corecta asupra modului de functionare a institutiilor europene“, a declarat Adrian Chifu. Printre concluziile la care a ajuns liderul PIN Neamt este si aceea ca România plateste prea multi bani deodata ca taxa de intrare în UE. Tara noastra achita anual 1,2 miliarde de euro, contributia la bugetul european, iar PIN considera ca suma este stabilita si negociata în defavoarea României de catre politicienii care au purtat flamura tratatului de aderare. „Este dureros faptul ca o tara saraca precum România trebuie sa plateasca aceasta suma integral, chiar din primul an de aderare. PIN va sustine o actiune în Parlamentul European de renegociere a tratatului de aderare, prin diminuarea sumei pe care tara noastra trebuie sa o plateasca Uniunii si o esalonare pe 5 ani“, spune Adrian Chifu, dînd exemplul Danemarcei, tara mult mai bogata ca a noastra, care a platit esalonat timp de cinci ani suma care i-a revenit la aderare.
În alta ordine de idei, experienta europeana i-a priit liderului Adrian Chifu duminica, la examenul intern la care l-a supus partidul ca sa vada daca nemteanul poate reprezenta cu cinste PIN-ul în Parlamentul European. 59 de membri PIN au fost testati de conducerea partidului si de profesori universitari, atît la proba de test-grila, cît si la cea de limba straina. Nota va lua în considerare si CV-ul fiecarui candidat. Rezultatele finale vor fi anuntate spre sfîrsitul saptamînii.

Niciun comentariu:

M-am vaccinat : Pfizer - Prima doza

  Astăzi   m-am vaccinat : Prima doză  #Pfizer  urmând ca peste aproximativ două săptămâni să primesc și cea de-a doua doză. Recomand tuturo...