joi, 6 septembrie 2012

Delegatie din Verbania in vizita la Targu Neamt


Miercuri 5 septembrie 2012 , primaria orasului Targul Neamt a avut ca oaspeti o delegatie din Verbania, reprezentand proiectul „Yia Travel Expert”( Program tineret in actiune). Organizatorul proiectului multicultural este „Colegiul de Informatica” din Piatra Neamt reprezentat de profesorul Dorina Mormocea. Proiectul sta la baza unui program de dezvoltare socio-culturala intre tinerii italieni si cei din Romania.Tineri din orasul Verbania au vizitat orasul Targu Neamt. Cei care au organizat acest schimb de experienta au in plan o dezvoltare mai ampla care sa sustina spiritul multicultural din ambele tari.
In Sala de Consiliu a primariei, primarul Daniel Harpa le-a urat bun venit si le-a prezentat un scurt istoric al orasului, dupa care a luat cuvantul Adrian Chifu, consilier român ales la Verbania:
„ Multumesc domnului primar pentru disponibilitatea de a ne primi la primaria din Targu Neamt in numele delegatiei din Italia. Daca la Targu Neamt exista in Administratia Locala un italian la verbanezi exista un roman consilier local. Ca roman sunt onorat sa avem oaspeti din Verbania, va reamintesc ca in 2010 Primaria din Piatra Neamt cu Primaria din Verbania au semnat infratirea dintre cele doua orase. Pot spune ca bilantul este pozitiv, s-au realizat multe proiecte comune, pe plan administrativ si cultural si un schimb de experienta dintre prefectura Neamt si prefectura din Verbania. Chiar si acest proiect finantat din bani europeni si cu aceasta ocazie vreau sa multumesc tuturor colaboratorilor pentru realizarea acestui proiect si in primul rand doamnei profesoare de la Colegiul National de Informatica Dorina Mormocea, care a depus o munca de peste 3 luni de zile. O delegatie de elevi din Piatra Neamt saptamana trecuta au fost la Verbania. Va mai spun ca eu am un fix cu banii europeni, deoarece imi doresc si mi-am dorit ca de la inceputul mandatului meu de consilier local in Verbania sa realizam impreuna cu autoritatile locale din Piatra Neamt cat mai multe proiecte pe bani europeni. Tot ce imi doresc in mandatul meu de consilier local in Verbania este sa colaboram si sa realizam cat mia multe lucruri impreuna”.

Dorina Mormocea si-a declarat dorinta de a promova turismul in aceste zone si s-a aratat incantata de locurile frumoase pe care le-a vazut. „ Verbania este un oras extraordinar, cu un turism, foarte bine organizat, desi cand am ajuns noi acolo, o tornada distrusese o mare parte din obiectivele turistice de mare importanta. In perioada 3-9 septembrie vom face o documentare in zona tinutului zimbrului.

SURSA - Marilena Sturzu - http://ziartarguneamt.ro/

Niciun comentariu:

M-am vaccinat : Pfizer - Prima doza

  Astăzi   m-am vaccinat : Prima doză  #Pfizer  urmând ca peste aproximativ două săptămâni să primesc și cea de-a doua doză. Recomand tuturo...