joi, 23 iunie 2011

Italieni invitaţi la "Zilele Oraşului Piatra-Neamţ"


O delegatie din oraşul italian Verbania va participa la "Zilele Oraşului Piatra-Neamţ", urmând a ajunge în oraş joi, 23 iunie. Trei reprezentanţi ai Primăriei Verbania vor fi prezenţi la Piatra-Neamţ, şeful delegaţiei fiind consilierul Adrian Chifu.

"Este o mare onoare pentru mine să mă întorc acasă la Piatra-Neamţ pentru a participa ca reprezentant al primăriei din Verbania la Zilele Oraşului. Relaţiile dintre cele două oraşe s-au cimentat după înfrăţirea semnată anul trecut. După un an pot pot spune că bilanţul este pozitiv, având în vedere că s-au înfăptuit mai multe iniţiative comune. Avem ocazia să arătăm italienilor frumuseţile oraşului Piatra-Neamţ. Mulţumesc autorităţilor locale nemţene pentru colaborare. Recunosc faptul că am un fix cu banii europeni, iar până la finalul mandatului meu ca consilier local în Verbania mi-am propus şi sper să realizăm proiecte comune pe bani europeni. Atât în numele delegaţiei din Verbania cât şi în nume personal, urez tuturor pietrenilor, cu ocazia acestei sărbători importante a oraşului, multe realizări în această perioadă de criză, un trai mai bun şi, de ce nu, distracţie plăcută pe perioada celor cinci zile de sărbătoare", a declarat pietreanul Adrian Chifu, consilier local în localitatea italiană Verbania.

Verbanezii participă pentru al doilea an consecutiv la "Zilele Oraşului Piatra-Neamţ", de asemenea o echipă a Primăriei Piatra-Neamţ fiind invitată anul trecut la manifestările asemănătoare din localitatea italiană.

"Odată cu înfrăţirea dintre oraşele noastre, relaţiile au devenit foarte bune şi am avut o serie de colaborări împreună. Primăria din Piatra-Neamţ a aderat la proiectul european «Verbania, Capitala Lacurilor Europene», proiect la care au aderat aproximativ 80 de oraşe din întreaga Europă. Acest proiect va aduce bani europeni pentru dezvoltarea teritoriilor noastre. Relaţiile bune dintre cele două administraţii locale au un numitor comun, consilierul Adrian Chifu, originar din Piatra-Neamţ. În tot acest timp de la înfrăţire au avut loc numeroase iniţiative pe plan social, cultural, sportiv şi instituţional Trimit cetăţenilor oraşului Piatra-Neamţ cele mai frumoase gânduri de bine", declară Marco Zacchera, primarul oraşului Verbania.

SURSA - http://www.realitateamedia.ro/administratie/2928-italieni-invitai-la-qzilele-oraului-piatra-neamq.html

Niciun comentariu:

M-am vaccinat : Pfizer - Prima doza

  Astăzi   m-am vaccinat : Prima doză  #Pfizer  urmând ca peste aproximativ două săptămâni să primesc și cea de-a doua doză. Recomand tuturo...