luni, 27 iunie 2011

Prefectul a primit vizita delegaţiilor din Italia, Ucraina şi Basarabia


Prefectul de Neamţ, Mihai Archip şi subprefectul Vasile Şendrea au primit vizita oficială a trei delegaţii din oraşe înfrăţite cu municipiul Piatra Neamţ. Din delegaţii au făcut parte reprezentanţi ai domeniului administrativ din oraşul Orhei din Basarabia, Hliboca din Ucraina şi regiunea Verbania din Italia. Oaspeţii au participat la deschiderea oficială a Zilelor Oraşului şi la întrevederi cu reprezentanţii municipalităţii şi conducerea judeţului.
"Vă urez bun venit în judeţul Neamţ şi mă bucur că am ocazia să vă cunosc. Instituţia Prefectului Neamţ are o colaborare foarte bună cu dl. consul al Ucrainei la Suceava şi am avut plăcerea să particip alături de domnia sa la manifestările cu ocazia Zilei Ucrainei", a spus prefectul.
"Ne mîndrim că domnul Adrian Chifu, un pietrean de-al nostru, este consilier în Verbania, mai ales pentru că vedem cîte lucruri bune a făcut pentru românii de acolo şi cum, datorită domniei sale, la acest moment putem vorbi de o colaborare productivă între cele două oraşe. Domnul subprefect şi colegii din Instituţia Prefectului au mers într-un schimb de experienţă în Verbania, de unde au venit foarte încîntaţi şi cu multe idei pentru îmbunătăţirea activităţii instituţiei, idei pe care noi încercăm să le punem în practică în munca de zi cu zi.
Nu în ultimul rînd, mă bucur de vizita delegaţiei din Republica Moldova, fraţii noştri. Am avut ocazia să vizitez această ţară şi trebuie să recunosc că am rămas impresionat de oamenii de acolo şi de ospitalitatea lor", a precizat Mihai Archip.

Mariana Oltean TUDOSE

SURSA - http://www.ziarulceahlaul.ro/local01.php

Niciun comentariu:

M-am vaccinat : Pfizer - Prima doza

  Astăzi   m-am vaccinat : Prima doză  #Pfizer  urmând ca peste aproximativ două săptămâni să primesc și cea de-a doua doză. Recomand tuturo...